donderdag 23 december 2010

Baklijst

Dit is mijn baklijst van zo'n 30 recepten die ik komend  jaar wil gaan bakken. De volgorde van de lijst is willekeurig. Dus om de week maak ik iets van het baklijstje en blog erover.
Ik heb nog drie digitale aanvullingen op het lijstje: marshmallows van rozenthee, cinnamon buns en Rocky Road Bars.
Ben benieuwd wat voor nieuwe baktechnieken ik ga leren. De recepten komen allemaal uit de kookboeken uit mijn kast en af en toe een knipsel uit de krant of supermarktgidsje. 
Ik en de mensen thuis hebben er veel zin!

2 opmerkingen:

  1. prachtig voornemen vrouw! Ik heb een paar winterse avonden lang in mijn pyama voor mijn nieuwe oude oventje gelegen en drie lucifersdoosjes later had ik m eindelijk aan de praat. Mijn eerste zelfgebakken speltbrood is reeds achter de kiezen en was bijzonder smakelijk!xxSuus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm, chocolade pindarepen!

    BeantwoordenVerwijderen